söndag 30 november 2008

Fotostudion

I dag har jag varit i fotostudion och testat. Det tog ganska långtid innan jag kände att jag fick till belysning och sådant och då tog tiden slut. Typiskt!

Det jag hade tänkt fotografera var bilder som är typiska Facebook bilder.
Vad är en typisk facebook bild?
Svårt att svara på men jag valde att kolla på vilken bild minna vänner har valt att ha.
Några hade valt bilder där de var aktiva med något, en fulsnygg bild (De gör till sig men ser fortfarande bra ut), bilder på annat än sig själv eller ett fixat kort där bara en viss del av personen är med i frågan. Men en sak gemensamt är att bilderna symboliserar vilken trevlig person man är och facebook är väll mest till för att ha kontakten med vänner och inte ett ställa att ragga. Min profil bild på facebook är min systerson som rapar.
Jag hann i alla fall ta några bilder innan tiden gick ut och jag försökte ta bilder där jag är fulsnygg.






Inga kommentarer: